Märkused |
Sisaldab bibliograafiat |
|
1. juulil 2020 võeti vastu Euroopa oskuste tegevuskava , mille üheks algatuseks on mikrokraadide kasutuselevõtu, nende läbipaistvuse ja kvaliteedi toetamine terves Euroopa Liidus. Õpivõimaluste paindlikumaks muutmisel on oluline käsitada huviharidust terviklikult, kavandades seda elukestvana. Õppija peab saama oma õpitee kujundada vastavalt vajadusele ja võimetele, õppides muu hulgas väiksemate moodulite või õpiampsudena, mida saab arvestada formaalhariduse õppekava osana. Selle uuringu eesmärk ongi analüüsida välisriikide praktikat mikrokvalifikatsioonide pakkumise reguleerimisel ja kasutamisel ning sellele analüüsile ja Eesti ekspertide hinnangutele toetudes kirjeldada Eesti võimalusi mikrokvalifikatsioonide kasutuselevõtmiseks haridus- ja kutsesüsteemis. |
|
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 16.02.2023) |
Märksõnad |
üldharidus
|
|
kutseharidus
|
|
elukestev õpe
|
|
individuaalõpe
|
|
uuringud
|
|
Eesti (riik)
|
|
aruanded (vormimärksõna)
|
|
e-raamatud (vormimärksõna)
|
Täiendkirjed |
Veliste, Mart, 1992-, autor
|
|
Käger, Maarja, 1986- autor
|
|
Derevski, Robert, autor
|
|
Paberits, Merike, 1988- illustreerija
|
Täiendpealkiri |
Ühiskonnauuringud
|
UDK |
377 (474.2) (047) (0.034)
|
|