Märkused |
Sisaldab bibliograafiat |
|
Uuring selgitab, millised individuaalsed (nt varasem õppeedukus) ja kontekstuaalsed tegurid (nt õppekeel) prognoosivad, kas gümnaasiumilõpetaja saavutab eesti keele, eesti keele teise keelena ja võõrkeele riigieksami (RE) sihttaseme. Selleks vaadeldakse riigieksamite tulemusi, sh riigieksamite asendusena esitatud keeleeksamite tunnistusi. Prognoosimudelid võimaldavad ühtlasi näidata, millised omadused puuduvad lõpetajatel, kes sihttaset ei saavuta. Uuring selgitab, kas koole iseloomustavad tegurid (näiteks koolipidaja liik, suurus, paiknemine, õpetajate keeleoskus, kvalifikatsioon, vms) mõjutavad seda, kui suur osakaal gümnaasiumi statsionaarse õppe lõpetajatest saavutab eesti keele RE-l vähemalt 80 punkti 100st (keeleprogrammi indikaator) ning eesti keel teise keelena RE-l ja vähemalt ühe võõrkeele RE-l riiklikus õppekavas eesmärgiks seatud keeleoskustaseme. |
|
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 16.02.2023) |
Märksõnad |
gümnaasiumid
|
|
keskharidus
|
|
emakeel
|
|
võõrkeel
|
|
riigieksamid
|
|
analüüs
|
|
Eesti (riik)
|
|
aruanded (vormimärksõna)
|
|
e-raamatud (vormimärksõna)
|
Täiendkirjed |
Põiklik, Pille, 1984- autor
|
|
Selliov, Rena, autor
|
|
Serbak, Kadi, kujundaja
|
Täiendpealkiri |
Ühiskonnauuringud
|
UDK |
373 (474.2) (047) (0.034)
|
|