Märkused |
Leheküljel 2: Koostajad: Tobias Ley, Eve Eisenschmidt, Piret Soodla, Paula Joanna Sillat, Kaire Kollom, Paul Seitlinger, Terje Väljataga, Külli Kori |
|
Sisaldab bibliograafiat |
|
Käesolev raport tutvustab uuringu tulemusi, mille eesmärk oli välja selgitada Eesti üldhariduskoolide ja kutseõppeasutuste kogemus distantsõppe läbiviimisel ning kaardistada väljakutsed, head praktikad ja arenguvajadused, mida erinevad osapooled distantsõppe ajal kogesid. Uuringu käigus selgitati välja distantsõpet mõjutavad tegurid indiviidi (koolijuht, õppija, õpetaja, lapsevanem), klassi ning kooli kui organisatsiooni tasandil, mille põhjal pakkuda välja soovitused erinevatele tasanditele (kool, koolipidaja ja riik), et suurendada Eesti koolide säilenõtkust, valmidust ja võimet kohaneda ootamatutes olukordades. Eesmärgi saavutamiseks viidi läbi kombineeritud uuring, kus kasutati küsitlust, intervjuusid ja dokumendianalüüsi. Uuringu lõppraport toob esile lisaks teguritele, mis mõjutasid distantsõppe tõhusust ja sellega toimetulekut, ka head praktikad, kuidas toetada õppija õppimist ning haridussüsteemi toimimist laiemalt distantsõppe olukorras. |
|
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 05.03.2023) |
Märksõnad |
üldhariduskoolid
|
|
kutseõppeasutused
|
|
kaugõpe
|
|
e-õpe
|
|
eriolukorrad
|
|
koroonakriis
|
|
Eesti (riik)
|
|
aruanded (vormimärksõna)
|
|
e-raamatud (vormimärksõna)
|
Täiendkirjed |
Tammets, Kairit, 1983- koostaja
|
|
Ley, Tobias, 1973- koostaja
|
|
Eisenschmidt, Eve, 1963- koostaja
|
|
Soodla, Piret, 1973- koostaja
|
|
Sillat, Paula Joanna, koostaja
|
|
Kollom, Kaire, 1970-, koostaja
|
|
Seitlinger, Paul, 1984-, koostaja
|
|
Väljataga, Terje, 1978-, koostaja
|
|
Kori, Külli, 1989- koostaja
|
Täiendpealkiri |
Ühiskonnauuringud
|
UDK |
373 (474.2) (047) (0.034)
|
|