Märkused |
Sisaldab bibliograafiat. - Bibliograafia ka joonealustes märkustes |
|
Analüüsi eesmärgiks on anda ülevaade valitud koolitusprogrammide ülesehitusest, sisust ja tõenduspõhisusest ning leida 3–5 Eesti konteksti sobivaimat õpetajate sotsiaal-emotsionaalse pädevuse arengut toetavat koolitusprogrammi. Siinses analüüsis on vaadeldud koolituskursusi, mis on suunatud selgelt õpetajate enda sotsiaal-emotsionaalse pädevuse suurendamisele (vastupidiselt nende oskuste õpetamisele). Vaadeldakse koolitusprogramme, mille eesmärk on arendada üht või mitut osa sotsiaalse-emotsionaalse pädevuse, teadmiste, oskuste ja uskumuste komplektist. |
|
Pealkiri võetud tiitelkuvalt (kirjeldatud 23.02.2024) |
Märksõnad |
õpetajad
|
|
sotsiaalne areng
|
|
emotsionaalne areng
|
|
täienduskoolitus
|
|
analüüs
|
|
Eesti (riik)
|
|
e-raamatud (vormimärksõna)
|
Täiendkirjed |
Tarto, Linda, autor
|
|
Kalda, Laura, 1986-, autor
|
|
Pedjasaar, Marleen, 1990-, autor
|
|
Haap Consulting (firma)
|
Täiendpealkiri |
Ühiskonnauuringud
|
UDK |
374 (474.2) (0.034)
|
|